Vil du være kajakinstruktør eller klubvagt i sæson 2014 ?

12. september 2013 Slået fra Af Jan Christensen

kort over haraldsted sø

Ringsted Kajakklub søger nu efter instruktører til sæson 2014 til vores aktiviteter på Haraldsted Langesø og Haraldsted Lillesø.

Vi søger følgende instruktører:

Klubvagter til vokseroningen eller ungdomsroningen søges således:

Hjælpermodel 1: Gennemføre fællesroning og ro med nye roere 4-5 træningsgange mellem maj og oktober. Melder du dig til opgaven kan du få 1 gratis trænerkursus og skal kun betale 300 kr. i årskontingent.

Du kan f.eks. være kajakroer i forvejen, have EPP2-niveau eller gerne vil tage EPP2 i 2014. Forældre til ungdomsroere kan også benytte sig af denne model.

Hjælpermodel 2:

Gennemføre fællesroning og ro med nye roere (voksne eller børn) i en fast ordning i sæsonen. Melder du dig til opgaven kan du få flere gratis trænerkurser og får også frikontingent for hele året.

Vil du være med så kontakt Jan eller Anne-Birthe snarest muligt på tlf. eller mail.

Kontakt info findes her.

Vi håber at høre fra dig!