Kajakteori for voksne d. 26. maj 2014 kl. 18.30

13. maj 2014 Slået fra Af Jan Christensen

IMG_1091

Nåede du ikke sæsonens første kajakteorikursus eller, vil du tage kurset inden klubbens næste begynderkursus? Så er det nu, du skal tilmelde dig!

Mandag d. 26. maj 2014 kl. 18.30 – 21.00. Teoridag til lands. EPP1 og EPP2 til tur- og havkajak.

• Sted: Valdemarskolen, Portbygningen, Skolegade 9 i Ringsted. Opgang E og 2. sal.
  • Medbring: Skriveredskaber og notatpapir.
  • Instruktører: Jan Christensen m.fl.

Kurset er gratis for deltagere, det er tilmeldt det praktiske kursus d. 16/5 og 18/5 og for klubbens nuværende medlemmer.

Nye interesserede kan tilmelde sig for 200 kr., der fratrækkes betalingen for næste kajakkursus (praktisk del). Dermed bliver den samlede udgift for et kajakkursus i Ringsted Kajakklub (RIKA) stadig på 500 kr.

Tilmelding sker til ringstedkajakklub@live.dk med angivelse af navn og tlf. nummer.

Kontonummer m.v. – hvis du skal betale for kurset –  findes her