Kajakkursus for begyndere (IPP1) d. 17. august 2022 kl. 18 – 21

4. august 2022 Slået fra Af Jan Christensen

Inkluderet i dette kursus er:

• Introkursus (IPP1 – grundlæggende færdigheder) d. 17/8 2022 kl. 18-21
  • Årsmedlemskab af Ringsted Kajakklub (RIKA) og benyttelse af klubbens udstyr sæson 2022.
  • Deltagelse i klubroning og arrangementer resten af sæsonen
  • Træning af egenfærdigheder, så du kan gå til frigivelsesprøve senere på IPP2 niveau. Herefter kan du benytte og ro frit med klubbens udstyr også uden for de almindelige rotider.

Medbring: Sportstøj tilpasset vejrudsigten, håndklæde, skiftetøj, håndsprit og drikkedunk. Mød op omklædt hjemmefra. Bruger du briller, skal du medbringe en brillesnor.

Pris: 500 kr. Man skal være fyldt 14 år for at kunne deltage i dette kursus. Børn kan kun tilmeldes sammen med forældre.

Indhold på dette IPP1-kursus: Roteknik, Sikkerhed valg og indstilling af udstyr (turkajak/havkajak). (6 pladser i alt).

Turkajakken er meget stabil og velegnet på søer, åer og ved kysten og rummer mulighed for masser af motion og naturoplevelser. Ønsker man at ro i større bølger og med oppakning rummer havkajakken flere muligheder end turkajakken.

Tilmelding: Ikke flere ledige pladser

Betaling skal ske, når din tilmelding er bekræftet. Særskilt e-mail fremsendes.

Vi glæder os til at se dig!