Gratis kajakdag for børn 1. september 2016

28. august 2016 Slået fra Af Jan Christensen
Ringsted Kajakklub inviterer til gratis kajakdag for børn torsdag d. 1. september 2016 kl. 18.30 – 20.30. Her bliver der mulighed for at prøve børnekajakker og høre mere om klubbens kapronings- og begynderhold. Der er mulighed for roning på vandet frem til slutningen af oktober og herefter trænes indendørs.Vil man prøve kajakkerne, skal man blot møde op på torsdag i træningstøj samt huske et komplet sæt skiftetøj.
Man skal kunne svømme 350 meter for at blive medlem af Ringsted Kajakklub. Er man fyldt 12 år skal man kunne svømme 600 meter.

Kajakklubben holder til ved Haraldsted sø, og mødestedet er bådehuscontainerne ved dæmningen på Ejlstrupvej 164. Arrangementet henvender sig til børn mellem 9 og 14 år.Tilmelding sker på e-mail: ringstedkajakklub@live.dk husk at skrive navn, tlf. nummer og alder i tilmeldingen.