Få en gratis prøvetur på Haraldsted sø

7. september 2016 Slået fra Af Jan Christensen
IMG_2777

Vil du prøve at ro kajak? Så er der mange fordele ved at være med i Ringsted Kajakklub!

Der er stadig muligt at få en prøvetur i september måned 2016 på Haraldsted sø, men klubben har selvfølgelig aktiviteter året rundt.

• Du kan være med til mange sportsaktiviteter året rundt. Både til vands og til lands!
  • Du kan få gode og sjove oplevelser med masser af arrangementer, ture og stævner.

Aktiviteter i sommerhalvåret (maj til oktober):

• Kajakture på Haraldsted Langesø
  • Træning på søen
  • Stævner og ture til andre steder
  • Grill- og hyggearrangementer

Rodagene i 2016 er:

Tirsdage og torsdage kl. 18.30 – 20.30 på Haraldsted Langesø. Mødested: Den sorte bygning ved dæmningen på Ejlstrupvej.

Kontakt Jan Christensen på tlf. 4242 4180 og aftal en gratis prøvetur!

Aktiviteter i vinterhalvåret (november til april):

Mandage og torsdage kl. 18.30 – 20.00 træner vi på Valdemarskolen, Skolegade 9 i Ringsted.

Vores træningslokale ligger på skolen i Portbygningen på 2. sal. Her har vi:

• Styrketræning
  • Cirkeltræning
  • Boldspil

Vi har derudover svømning på mange søndage kl. 8-10 i Ringsted Svømmeland.

Hvad koster det?

Kontingentet for børn og unge under 18 år er på 300 kr. om året. Man skal være fyldt 9 år for medlemskab. Kontingentet for voksne er 600 kr. pr. år.

Mere information kan fås på tlf. 42 42 41 80.