Træningstider for Ringsted Kajakklub frem til 1. juli 2017

1. maj 2017 Slået fra Af Jan Christensen

Træningsdagene i 2017-sæsonen er mandage og torsdage kl. 18.30 – 20.30 for både børn og voksne. Disse træningstider gælder frem til 1. juli 2017.

Alle træningsdage bliver slået op på Ringsted Kajakklubs Facebookside, da kajakkerne desværre skal køres til søen hver eneste gang.

Husk at være omklædt hjemmefra for at spare tid. Ungdomsroeres forældre bør også hjælpe med at bære kajakker til/fra broen.

I tilfælde af blæst over 6-7 m/s vil træningen kunne blive flyttet til indendørstræning i klubbens træningslokale på Valdemarskolen i Skolegade. Træningerne bliver således ikke aflyst i tilfælde af dårligt vejr men flyttet indendørs. Information gives via klubbens Facebookside.

Bestyrelsen arbejder pt. på at få klubbens bådehuscontainere tilbage til søen hurtigst muligt og er i dialog med kommunen herom.