Stand Up Paddling introkursus 10. juli 2021 og årsmedlemskab i Ringsted Kajakklub

4. juli 2021 Slået fra Af Jan Christensen

Så åbner vi op for endnu et kursus i Stand Up Paddling på Haraldsted sø. Der er tale om et SUP introkursus inkl. årsmedlemskab af Ringsted Kajakklub (RIKA).

Tid & sted: Lørdag d. 10. juli 2021 kl. 13 -16. (8 pladser i alt). Ringsted Kajakklub, Ejlstrupvej 164 (ved dæmningen).

Indhold på kurset: Roteknik, Sikkerhed valg og indstilling af udstyr. Du får et hard board til rådighed.

Inkluderet i kurset er:

• Introkursus 10/7 2021 kl. 13.00 – 16.00.
  • Årsmedlemskab af Ringsted Kajakklub (RIKA) og benyttelse af klubbens SUP-udstyr.
  • Deltagelse i klubroning og arrangementer hele sæsonen
  • Træning af egenfærdigheder, så du kan gå til SUP frigivelsesprøve i 2021-sæsonen. Her kan du benytte og ro frit med klubbens udstyr også uden for almindelige rotider.

Medbring: Sportstøj tilpasset vejrudsigten, håndklæde, skiftetøj, håndsprit og drikkedunk. Mød op omklædt hjemmefra. Bruger du briller skal du selv medbringe en brillesnor.

Egen våddragt uden ærmer anbefales, men er ikke et krav.

Tilmelding: På linket her.

Pris for kursus og årsmedlemskab (2. halvdel af 2021): 500 kr. Børn kan kun tilmeldes sammen med forældre.

Betaling skal ske når din tilmelding er bekræftet. Særskilt e-mail fremsendes.

Vi glæder os til at se dig!