Naturskattejagt ved Haraldsted sø for børnefamilier 24. april 2022

13. april 2022 Slået fra Af Jan Christensen

Vær med til en gratis og offentlig friluftsaktivitetsdag ved Haraldsted sø, når Ringsted Kajakklub (RIKA) inviterer børnefamilier til naturskattejagt og naturhygge ved dæmningen og Haraldsted sø.

Man kan denne dag prøve kræfter med små opgaver i naturen, og der tændes bål, så vi kan holde varmen, og få varme drikke og lave snobrød over bål. Fugle- og udkigstårnet, Naturrummet og Undervisningsbygningen og toiletbygningen er naturligvis også åbent.

Aktiviteterne denne dag er særligt tilrettelagt for børnefamilier og børn i alle aldre. Det hele er gratis, men vi beder dog om forhåndstilmelding. Arrangementet finder sted søndag d. 24. april kl. 12.00 – 16.00, og mødestedet er de sorte natur- og foreningsbygninger ved dæmningen. Parkering på p-pladsen ved søen lige ved siden af.

Vel mødt til et par dejlige timer i naturskønne omgivelser sammen med andre børnefamilier. Tilmelding skal ske på forhånd, så vi kan beregne indkøb til snobrød, drikkevarer m.v.

Linket til tilmelding findes her

Se kort over mødested her

Mødested ved Naturrummet og Ringsted Kajakklub (RIKA), Ejlstrupvej 164 i Ringsted. Lige ved dæmningen.
Undervisningsbygningen i Søsportshjørnet bag Toiletbygningen og Ringsted Kajakklub (RIKA)