Lær at stå på SUP board – Begynderkursus søndag d. 28/8 2022

18. august 2022 Slået fra Af Jan Christensen

Vil du lære eller blive bedre til Stand Up Paddling? Så har Ringsted Kajakklub er rigtig godt tilbud til dig med vores næste begynderkursus.

Tid & sted: Søndag d. 28. august 2022 kl. 13 -16. (6 pladser i alt). Ringsted Kajakklub, Ejlstrupvej 164 (ved dæmningen og de sorte bygninger). Pris 500 kr.

Indhold på kurset: Roteknik, Sikkerhed valg og indstilling af udstyr. Du får et hard board til rådighed.

Inkluderet i kurset er:

• Introkursus 28/8 2022 kl. 13.00 – 16.00.
  • Årsmedlemskab af Ringsted Kajakklub (RIKA) og benyttelse af klubbens SUP-udstyr.
  • Deltagelse i klubroning og arrangementer 2. halvår 2022
  • Træning af egenfærdigheder, så du kan gå til klubbens SUP frigivelsesprøve. Her kan du benytte og ro frit med klubbens udstyr også uden for almindelige rotider.

Medbring: Sportstøj tilpasset vejrudsigten, håndklæde, skiftetøj og drikkedunk. Mød op omklædt hjemmefra. Bruger du briller skal du selv medbringe en brillesnor.

Tilmelding: LUKKET

Børn over 12 år kan kun tilmeldes sammen med forældre.

Vi glæder os til at se dig/jer!