Kursus i turkajak for begyndere d. 9. maj 2021

26. marts 2021 Slået fra Af Jan Christensen

Så åbner vi op for sæsonens første kursus i turkajak på Haraldsted sø. Der er tale om et introkursus på IPP1 niveau inkl. årsmedlemskab af Ringsted Kajakklub (RIKA).

Tid & sted: Søndag d. 9. maj 2021 kl. 12.45 -16. (5 pladser i alt). Ringsted Kajakklub, Ejlstrupvej 164 (ved dæmningen).

Indhold på kurset: Roteknik, Sikkerhed valg og indstilling af udstyr.

Inkluderet i kurset er:

• Introkursus 9/5 2021 kl. 12.45 – 16.00.
  • Årsmedlemskab af Ringsted Kajakklub (RIKA) og benyttelse af klubbens udstyr.
  • Deltagelse i klubroning og arrangementer hele sæsonen
  • Træning af egenfærdigheder, så du kan gå til frigivelsesprøve senere i 2021-sæsonen på IPP2 niveau. Herefter kan du benytte og ro frit med klubbens udstyr også uden for de almindelige rotider.

Medbring: Sportstøj tilpasset vejrudsigten, håndklæde, skiftetøj, håndsprit og drikkedunk. Mød op omklædt hjemmefra. Bruger du briller, skal du medbringe en brillesnor.

Pris: 750 kr. (voksne +25 år) og 500 kr. for unge under 25 år. Man skal være fyldt 14 år for at kunne deltage i dette kursus. Børn kan kun tilmeldes sammen med forældre.

Tilmelding: Ikke flere ledige pladser på dette kursus.

Betaling skal ske når din tilmelding er bekræftet. Særskilt e-mail fremsendes.

Vi glæder os til at se dig!