Kajakkursus for voksne d. 30. og 31. august 2014

11. juli 2014 Slået fra Af Jan Christensen

foto1

Vil du lære at ro kajak, så har Ringsted Kajakklub et godt tilbud til dig.

Tirsdag d. 26. august  2014 kl. 18.30 – 21. Teoridag til lands. EPP1 og EPP2 til tur- og havkajak. Kan du ikke denne dag kan teorimodulet tages senere, og du kan godt deltage i den praktiske del først.

• Sted: Valdemarskolen, Portbygningen, Skolegade 9 i Ringsted. Opgang E og 2. sal.
  • Medbring: Skriveredskaber og notatpapir.
  • Instruktører: Jan Christensen m.fl.

Lørdag d. 30. august 2014 kl. 9 – 15 og søndag d. 18. maj 2014  kl. 9- 15.

• Begynderkursus i hav- og turkajak (EPP1 og EPP2 niveau).
  • Praktiske øvelse og kajakteknik til vands.
  • Sted: Ringsted Kommunes badestrand, Haraldsted Lillesø (Holbækvej 150).
  • Instruktører: Jan Christensen, Thomas Thorsen m.fl.

Forudsætninger for deltagelse:

• Du skal kunne svømme 600 meter. Når du har tilmeldt dig begynderkurset får du mulighed for at komme gratis i Ringsted Svømmehal og gennemføre prøven.
  • Kurset er for voksne (over 18 år).
  • Udstyr: Almindeligt sportstøj, håndklæde, drikkedunk og skiftetøj medbringes til hver kursusgang. På teorikurset hører du også om forskellig kajakbeklædning.

Pris:

Hele kurset (teori og praktik) koster 500 kr. Herefter kan du blive medlem af Ringsted Kajakklub, hvor klubbens årskontingent er på 600 kr.

Altså samlet pris for begynderkursus og årsmedlemsskab på 1100 kr.

Tilmelding!

Tilmelding til alle begynderkurser sker på linket her

EPP står for Euro Paddle Pass og er en europæisk kursusstandard. Du kan læse mere om EPP her

Betaling