Info til nye medlemmer

Velkommen som nyt medlem i Ringsted Kajakklub!

Her kommer lidt praktiske informationer til medlemmer og forældre:

1. Kontakt os på tlf. 42424180 eller mail ringstedkajakklub@live.dk for info om medlemskab.
  2. Husk herefter at indbetale dit kontingent.
  3. Følg løbende klubbens aktiviteter på hjemmesiden og på Facebook.

Vi glæder os til at se dig i klubben!

Om kontingentbetalingen:

Årskontingentet udgør:

• 500 kr. for 9-18 årige
  • 500 kr. for 19-24 årige
  • 750 kr. for voksne over 25 år
  • 1500 kr. for familiekontingent (husstanden)

Kontingentet skal indbetales til klubbens bankkonto reg. nr. 1551. Kontonummer: 11134394. I feltet bemærkninger anføres blot medlemmets/medlemmernes navn(e). Der udsendes ikke traditionelle opkrævninger, så du skal selv igangsætte din betaling.

Kontingent, kurser mv. kan også betales via kajakklubbens Mobile Pay Box ID nr.: 7110HC

Du skal bare indtaste klubbens Box-ID, der hvor du normalt indtaster mobilnummer.

Aktiviteter og rotider:

Vores aktiviteter lægges løbende i kalenderen på www.ringstedkajakklub.dk og i klubbens Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/ringstedkajakklub

Det er en god idé at melde sig ind i Facebook-gruppen, da mange aktiviteter og informationer findes her.

Sommersæsonen fortsætter til medio oktober, hvorefter vi starter med forskellige indendørs aktiviteter: styrketræning, romaskiner og svømning (heunder svømmeprøve). Aktiviteterne lægges løbende på nettet.

Har man spørgsmål til aktiviteterne eller andet, er man altid velkommen til at kontakte formanden på tlf. 42 42 41 80.