Familieaktivitet: Prøv Stand Up Paddling på Haraldsted sø i sommerferien!

16. juni 2020 Slået fra Af Jan Christensen

Drømmer du om at lære at stå på Stand Up Paddle (SUP) board og måske blive medlem i en aktiv og social kajak- og padleklub sammen med din familie, så har I nu muligheden for at prøve et 2 timers familie SUP intro kursus.

Introkurserne afvikles:

• Søndag d. 28/6 2020 kl. 10-12 eller kl. 13-15.
  • Søndag d. 5/7 2020 kl. 10-12 eller kl. 13-15.
  • Lørdag d. 25/7 2020 kl. 10-12 eller kl. 13-15. Tilmeld dig her!

Kurset vil blive afholdt ved Ringsted Kajakklub, Ejlstrupvej 164, 4100 Ringsted (De nye sorte bygninger ved dæmningen).

Deltagerkrav: Alder 9+ år. Man skal kunne svømme mindst 300 meter. Kurset er et familiekursus, det vil sige man skal tilmelde børn og voksne sammen. Kurset er ikke for enkeltpersoner.

På kurset vil de grundlæggende roteknikker, redninger og sikkerhed blive gennemgået. Det vil være muligt at låne board og redningsvest. Husk brillesnor, hvis du bruger briller.

Max. 6-8 deltagere pr. hold. Alle børn/unge 9-18 år skal tilmeldes med mindst 1 voksen.

Kurset koster 100 kr. pr. person, der betales ved bankoverførsel eller Mobile Pay efter tilmelding (betalingsinfo fremsendes efter tilmelding). Melder du dig ind i klubben efterfølgende fratrækkes kursusprisen i kontingentet.

OBS! Dette arrangement er beregnet for familier (børn/unge og deres voksne). Man kan ikke tilmelde sig som enkeltperson og mindst en deltager fra familien skal være under 18 år.

Ønsker du at prøve kajak eller Stand Up Paddling som enkeltperson, så kan du tilmelde dig vores mailingliste og få besked om de næste aktiviteter. Tilmelding finder du her!