Et godt tilbud til de 10-14 årige: Gratis styrketræning i Ringsted Kajakklub !

10. november 2016 Slået fra Af Jan Christensen

Er du mellem 10 og 14 år, så har Ringsted Kajakklub et rigtig godt tilbud med gratis styrketræning i hele november måned 2016.

Ringsted Kajakklub åbner nu igen op med gratis prøvetræning på  vores hold for børn og unge mellem 10 og 14 år. Du kan være med uanset om du vil træne for motionens skyld, eller fordi du elsker at konkurrere.

Hvis du vil være en del af vores kaproningshold kan en baggrund fra f.eks. svømning, løb, fodbold, håndbold eller andre sportsgrene være en fordel.

Alle træninger køres med 2 instruktører og der er hold til både motionstræning og kaproningstræning.

Aktiviteter i vinterhalvåret (november til april):

Til de gratis prøvetræninger kan man være med til:

• Styrketræning
  • Cirkeltræning
  • Træning i romaskiner
  • Boldspil
  • Forberedelser til 2017 kajaksæsonen på vandet i april/maj.

Vi har derudover også svømning på mange søndage kl. 8-10 i Ringsted Svømmeland, der er gratis for klubbens medlemmer.

Årskontingentet for børn og unge udgør blot 300 kr.

Tid & sted:

Mandage og torsdage kl. 18.30 – 20.00 træner vi på Valdemarskolen, Skolegade 9 i Ringsted. Vi har eget træningscenter i Portbygningen (Indgang E).

Hvis man vil prøve de gratis træninger i Ringsted Kajakklub i november 2016 for børn og unge, så skal man blot tilmelde sig i forvejen på tlf. 42 42 41 80.

Husk almindeligt indendørs sportstøj og -sko. Forældre er velkomne til at tage med til træningen.

Vi ses!

Indendørs kajakroning er også populært